معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: خبرنگار وقایع را با قلم گویای خود در روح جامعه تزریق می‌کند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی ناصر درویشی صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌های استان ایلام اظهار داشت: روز خبرنگار مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی در سال 77 به همراه هشت نفر از اعضای سرکنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است.

وی ادامه داد: به این مناسبت شورای فرهنگ و عمومی کشور روز 17 مرداد را روز خبرنگار نامگذاری کرده که جای تقدیر و تحسین دارد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در این راستا به نمایندگی از مجموعه نیروی انتظامی استان ایلام این روز را به جامعه رسانه و خبرنگاران تبریک می‌گویم.

درویشی تصریح کرد: خبرنگار زبان گویای جامعه تلقی می‌شود که موشکافانه اطلاعات را کسب کرده و پس از تجزیه و تحلیل در روح جامعه تزریق می‌کند.  

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در عصر حاضر رسانه دارای تاثیر مهم و شگرفی بر افکار عمومی جامعه دارد.

وی ادامه داد: براین اساس و با عنایت به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان متولی امنیت و آرامش در کشور محسوب می‌شود، مطبوعات و رسانه‌های جمعی را بهترین پل ارتباطی بین پلیس و مردم می‌داند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: خوشبختانه در استان ایلام تعامل و ارتباط بسیار قوی بین مجموعه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اصحاب رسانه وجود دارد./ج1

برچسب ها: ایلام ، فرمانده ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.