استاندار خراسان رضوی در جلسه کارگروه معنویت در ورزش گفت: مشهد باید به عنوان پایتخت معنوی ورزش و جوانان کشور معرفی شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمود صلاحی در این جلسه از ورزش به عنوان یکی از پر مخاطب ترین عرصه ها یاد کرد و گفت: نقش تاثیرگذار ورزش در تقویت جسم و روح جوانان بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید براینکه پایتخت بودن مشهد مقدس به لحاظ معنوی بایستی در حوزه های مختلف نمود داشته باشد، افزود: با فراهم کردن زمینه های لازم مشهد باید به عنوان پایتخت معنوی ورزش کشور نیز معرفی شود.

صلاحی خاطر نشان کرد: علاوه بر پرداختن به موضوعات ورزشی، باید تربیت مربیان ارزش مدار که بتوانند مفاهیم معنوی را از طریق ورزش به نسل جوان منتقل کنند مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی به مدیرکل ورزش و جوانان استان فرصتی دو ماهه داد تا طرحی اجرایی در زمینه توسعه و ترویج معنویت در ورزش با رویکردی ملی ارئه نماید. وی اضافه کرد: کلیات این طرح مورد تایید می باشد و استانداری هر گونه همکاری را برای پیشبرد اهداف طرح خواهد کرد.

صلاحی در ادامه از متولیان امر خواست تا در راستای گسترش ورزش های متناسب با فرهنگ، آداب و رسوم و مبتنی بر هویت اسلامی ایرانی این مرز و بوم برنامه ریزی کنند./س     

برچسب ها: مشهد ، پایتخت معنوی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.