فردا؛

آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی

در نخستین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی پروتکل های جدید تحقیقاتی و درمانی در حوزه علوم اعصاب ارائه خواهد شد.

عرفان حائری، کارشناس ارشد فلسفه و جانشین دبیر اجرایی اولین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 
نزدیک کردن تحقیقات پژوهشگران گروه های پایه و بالینی از جمله مغز و اعصاب، پاتولوژی، رادیولوژی، فارماکولوژی، فلسفه، فیزیولوژی، روانپزشکی، روانشناسی، توانبخشی، اعتیاد، آناتومی، بیوشیمی، علوم کامپیوتر و بیو الکترونیک، هوش مصنوعی و مهندسی کنترل در حیطه علوم اعصاب مهمترین هدف برگزاری نخستین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی است.

وی ادامه داد: همچنین در این کنگره پروتکل های جدید درمانی و تحقیقاتی در زمینه جراحی مغز و اعصاب، ترمیم ضایعات نخاعی توسط سلول درمانی، ژن درمانی، عصب شناسی پایه، بالینی و کلینیکی ارائه خواهد شد.

جانشین دبیر اجرائی کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی تصریح کرد: علوم اعصاب سلولی و مولکولی، شناختی، محاسباتی، رفتاری و الکتروفیزولوژی و نقشه برداری مغزی از محورهای مورد بحث در کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی هستند. 

حائری با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 200 مقاله به دبیرخانه کنگره فرستاده شده است، گفت: علاقه مندان تا 10 شهریورماه امسال فرصت دارند تا مقالات خود را به وبسایت کنگره به آدرس bcnc.tums.ac.ir ارسال کنند.

شایان ذکر است که نخستین کنگره علوم اعصاب و پایه با همکاری دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حضور مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه و کانادا 17 لغایت 19 آبان ماه امسال در سالن همایش های رازی برگزار می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار