جمع آوری و نصب 12 استوانه ارتجاعی منطقه 4

شهردار ناحیه 6 منطقه 4 گفت: اداره فنی و ترافیک ناحیه 6 در راستای یک طرح فوریتی اقدام به جمع آوری و نصب مجدد 12 استوانه ارتجاعی در خیابان شهید جمیلی شبستری کرد.

سیف الله طالبلو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقای ایمنی معابر و حفظ جام عابران پیاده، اداره فنی و ترافیک ناحیه 6 اقدام به نصب 12 استوانه ارتجاعی مستعمل و بولورد تخریب شده و نصب مجدد آنها در اطراف جانپناه ایمنی معابر پیاده در خیابان شهید جمیلی شبستری در تقاطع خیابان جعفری کرد.

شهردار ناحیه 6 منطقه 4 ادامه داد: در همین راستا 12 استوانه ترافیکی هم در خیابان شهید زهدی تقاطع خیابان های حسینی و ملکی کرد که پیش بینی می شود با نصب این میزان علائم میزان تصادفات در این معابر کاهش می یابد.

طالبلو تصریح کرد: به منظور ارتقای ایمنی خودروها و عابران، واحد ترافیک ناحیه 6، 3 سپرگارد ریل در ضلع شمالی پایانه اتوبوسرانی بهار آزادی نصب کرد.

**جمع آوری سرعت گیرهای خیابان علم وضعیت منطقه 4

در ادامه آقاجان هاشمی اوریمی شهردار ناحیه 4 منطقه 4 بیان کرد: با توجه به ممنوعیت نصب سرعتگیر سرعتگیرهای خیابان های دانشگاه علم و صنعت تقاطع 49، و میدان صدم با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک و تسریع در امور و مرور خودروها، جمع آوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در عبور و مرور عابرین پیاده، کف پوش پیاده روی میدان صدم به طول 450 متر مناسب سازی شد.

*زیبایی بصری تهران با استفاده از زباله های بازیافتی

زیبایی بصری تهران یکی از اولویت های مهم شهرداری تهران است که در این راستا با استفاده گسترده و اصولی از رنگ و نور و ابزار های نوین در مبلمان شهری به صورت هماهنگ و گسترده در ایجاد حس نشاط و آرامش خیال در شهروندان با استفاده از رنگ آمیزی آرامش بخش در ساختمان ها و واحدهای تجاری و اداری در محورهای اصلی شهر یکی دیگر از مسائل مهم پایه ارزیابی چهره شهر در معماری است./ف

برچسب ها: شهرداری ، طالبلو ، شبستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار