استاندار تهران از وجود 25 پروژه مهر ماندگار استان تهران در سال جاري با پيشرفت فيزيكي 65 درصد خبر داده در حالي كه معاون عمراني وي از وجود 51 پروژه مهره ماندگار با پيشرفت فيزيكي 50 درصد خبر داه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران معاون عمراني استاندار تهران هفته گذشته طي مصاحبه‌اي از وجود  51 پروژه مهر ماندگار در استان تهران خبر داده بود.

محمدرضا محمودي با تاكيد بر پايان اين پروژه‌ها تا پايان دولت دهم گفته بود: تمام طرح‌هاي مهر ماندگار استان تهران تا‌كنون 50 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و تا پايان دولت به پايان خواهد رسيد.

اين درحالي است كه استاندار تهران در همان روز و در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص پروژه‌هاي مهر ماندگار از وجود 25 پروژه در بخش ‌هاي بهداشتي درماني، راه و ترابري و....خبر داده بود.

مرتضي تمدن در ادامه مصاحبه خود در مورد پيشرفت فيزيكي اين پروژه‌ها گفت بود: تا‌كنون 65 درصد اين پروژه‌ها عملياتي شده كه تا پايان دولت به اتمام خواهد رسيد.

با توجه به ارائه آمار‌هاي متناقض از سوي استاندار و معاون وي، حداقل خواسته‌‌اي كه مردم از آنها دارند اين است كه مسئولان در انتقال اخبار به مردم اطلاعات و آمار دقيقي در اختيار داشته باشند تا سطح اطمينان مردم به آمار‌هاي ارائه شده از سوي آنها مخدوش نشود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار