«درس‌های عاشورا»،«مراسم شب شعردرحضورحضرت آیت الله العظمی خامنه ای »،«مدح خورشید» و«جامی زخمخانه دل» چهار کتاب جدید بیانات مقام معظم رهبری هستند که در نمايشگاه قرآن کریم عرضه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، کتاب «درس های عاشورا» گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری درباره جاودانگی درس های عاشورا است که در 259 صفحه با شمارگان 5 هزار جلد و بهای 85 هزار ریال توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است. پیام های متنوع وقایع دوران امام حسین(ع)، عاشورا صحنه کامل زندگی، فراوانی درس های عاشورا، پیام امام حسین(ع) برای همه تاریخ و درس های عاشورا درسی جاودان از جمله بخش های این کتاب است، همچنین امام حسین(ع) الگوی زنده درخشان، امر به معروف ونهی از منکر، حرمت ذلت پذیری و پرهیز از مصلحت اندیشه ناصحیح موضوعاتی هستند که این اثر به آنها پرداخته شده است.

«مراسم شب شعر درحضورحضرت آیت الله العظمی خامنه ای» عنوان کتاب دیگری است که گروهی از شاعران معاصراز جمله محمد علی بهمنی، غلامعلی حداد عادل، علیرضا قزوه، علی معلم، سید علی موسوی گرمارودی، یوسف علی میرشکاک، سید محسن خاتمی و جمعی دیگراز شاعران جوان در وصف ائمه سروده اند، این اشعار در سال 1389 همزمان با ماه مبارک رمضان و در دیدار این شعرا با رهبر فرزانه انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) خوانده شده است.

«مدح خورشید» گزیده ای از خاطرات رهبر معظم انقلاب درباره شخصیت امام خمینی(ره) است که با شمارگان 10 هزارو بهای 450000هزارریال در 130 صفحه از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ اول رسیده است.

«جامی زخمخانه دل» پاسخ مطروحه مقام معظم رهبری است که حاوی مجموعه دیدارهای ایشان با جانبازان در بیت رهبری است.

جانبازان صاحبان عزای امام، جانبازان با فضیلت تر از شهیدان، جانبازان شهیدان زنده، جانبازان نعمت خداوند، روز جانباز یکی از روزهای برجسته نظام، جانبازان هم رتبه شهدا، از جمله عناوین سر فصل های این اثر هستند.

این اثر در 120 صفحه به همراه 20 عکس از جانبازان با شمارگان 5هزار جلد و بهای 55000 هزارریال از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر ماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ادامه دارد./ي2

برچسب ها: کتاب ، رهبری ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار