رئیس اداره بهزیستی ری گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان نزدیک به 4 هزار سبد کالا میان مددجویان توزیع می شود.

رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای کمک رسانی به مددجویان تحت پوشش این اداره نزدیک به 2هزار سبد کالا از محل جذب مشارکت های مردمی از طرف خیرین جذب شده است همچنین طبق تعامل انجام شده با هلال احمر شهرستان این اداره نیز هزار سبد کالا را تقبل کرده است.
وی افزود: نزدیک به هزار سبد کالا نیز از سوی اداره بهزیستی شهرستان ری تامین می شود و در مجموع این تعداد به 4 هزار سبد کالا خواهد رسید که کار توزیع ان بین مددجویان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان هم توزیع و هم جذب کمک ها ادامه خواهد یافت.
رضایی در ادامه تصریح کرد: این سبد کالا شامل کالاهای اساسی چون برنج، روغن، حبوبات و گوشت و یک ارزش تقریبی 500 تا 700 هزار ریال می باشد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری اضافه کرد: در حال حاضر 15 هزار معلول و سالمند تحت پوشش بهزیستی این شهرستان قرار دارند که نیازمند کمک خیرین هستند.
رضایی گفت: هم اکنون از این تعداد نزدیک به 4هزار نفر از مددجویان مستمری ماهیانه 400 تا 800 هزار ریال را دریافت می کنند این در حالیست که تعدادی از مددجویان نیز در نوبت دریافت مستمری هستند و تعدادی هم به طور غیر مستقیم مستمری دریافت می کنند.
رضایی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به آمار بالای مددجویان تحت پوشش این اداره در راستای خدمات رسانی بهتر نیازمند مشارکت خیرین هستیم همانطور که تا کنون هم بخشی از اعتبارات ما از محل مشارکت های مردمی تامین شده است./ف
برچسب ها: سبد ، کالا ، ری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار