چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در كشور چك یك نشان و سه دیپلم افتخار خود را در بخش نقاشی به كودكان خوزستانی عضو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان اهدا كرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان
، عضو كودك مركز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان خوزستان، نشان افتخار چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در كشور چك را از آن خود كرد.

'غزل جلویانی'عضو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مركز شماره دو شهرستان بهبهان موفق شد نشان افتخار چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در كشور چك را برای ایران اسلامی كسب كند.

همچنین در این مسابقه، آنیتا سروری چهار ساله از كانون شماره دو بهبهان، مهسا محمد حسینی شش ساله از مركز شماره سه بهبهان و فردین رشیدی 9 ساله از كانون مسجد سلیمان دیگر اعضای كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خوزستان، توانستند دیپلم افتخار این مسابقه را كسب كنند.

كودكان خوزستانی عضو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان توانستند پس از رقابت با 26 هزار و 64 اثر نقاشی از 67 كشور جهان در این مسابقه به این مقام مهم دست یابند.

چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه امسال با موضوع‌های تئاتر، نمایش عروسكی و داستان جن و پری در كشور چك برگزار شد و كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان ایران با 507 اثر نقاشی كودكان و نوجوانان سراسر كشور در این مسابقه حضور داشت. /س
برچسب ها: خوزستان ، جشنواره ، چک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.