نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین اقتصاد مقاومتی پیروزی كشور بر مشكلات و تحریم های دشمن را تضمین می

رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی ابعاد و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را برای همه ترسیم فرمودند بنابراین باید این مهم تدوین و با قدرت عملیاتی شود.

وی اضافه كرد: امروز كشور به لحاظ تحریم های استكبار جهانی و اتحادیه اروپا شرایط ویژه ای دارد بنابراین باید دیدگاه مسوولان متحول شده و همگرایی همه جانبه بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود:برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی همدلی همه اركان كشور لازم و ضروری است و باید در این مسیر از خودخواهی و خودرای بودن پرهیز شود و تنها در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش كرد.

رجایی تاكید كرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی نباید دیدگاه و نگاه انقباضی به مسایل داشت بلكه باید اقتصادی پویا و بالنده برای ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان طراحی كرد.

وی خاطر نشان كرد: تخصیص منابع به صورت عقلانی، تلاش برای بروز اقتصاد یك پارچه از مولفه های اقتصاد مقاومتی است كه تقویت اتحاد ملی، رشد علمی و توسعه فناوری از نتایج آن است.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: اقتصاد مقاومتی باز مهندسی در مسائل اقتصادی كشور و رهایی از كارها و امور غیر ضروری است كه در این زمینه باید سه قوه همكاری و همسویی بیشتری داشته باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.