"خداحافظ بچه" به لحاظ انتخاب موضوع و كارگرداني حرفه اي نسبت به ساير سريال هاي ماه رمضان امسال قابل تامل است.

محمدتقي فهيم منتقد در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص سريال هاي ماه رمضان امسال گفت: در ماه مبارك رمضان مردم كمتر به سمت تماشاي شبكه هاي ماهواره اي مي‌روند و بيشتر به ديدن برنامه هاي رسانه ملي به ويژه سريال ها مي‌پردازند.
وي ضمن بيان اينكه سريال هاي ماه رمضان هر سال نسبت به گذشته ضعيف تر هستند، افزود: متاسفانه مشكل پيدا كردن ايده هاي نو و مضمون هاي قوي ادامه داد و علاوه بر آن زمان نيز بر مشكلات سريال هاي مناسبتي اضافه شده است.
فهيم ادامه داد: در مورد سريال هاي امسال راز پنهان، چمدان، حرفي براي گفتن ندارند و با موضوعي كهنه نتوانستند مخاطبان خود را جذب كنند اما در مقابل خداحافظ بچه بيشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
وي اظهار داشت: سريال منوچهر هادي با موضوع خانوادگي و بحث نوزاد جذابيت خاصي دارد و شايد اگر بحث نوزاد نبود مخاطبان آن نسبت به دو سريال ديگر كمتر مي‌شد.
فهيم ضمن اشاره به اتفاقات دم دستي و ساده سريال خداحافظ بچه عنوان كرد: با توجه به استفاه مناسب از بازيگران در اين سريال شاهد بازي روان و معمولي از آن ها هستيم.
وي در خصوص سريال راز پنهان ادامه داد: اين سريال به كارگرداني فلورا سام با يكنواختي بسياري همراه است و در هر لحظه سريال آشفتگي در آن به چشم مي خورد.
فهيم تصريح كرد: اتفاقات سريال راز پنهان با يك تصادف رخ مي دهد و هنوز در ميان ژانر پليسي و ملودرام سرگردان است.
وي در پايان نيز در خصوص كيفيت سريال چمدان خاطرنشان كرد: چمدان نيز اثر كنه اي است و مخاطبان را خسته مي كند./ي2
برچسب ها: خداحافظ بچه ، سریال ، فهیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار