نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از انتخاب 11 نفر از مستشاران ديوان محاسبات در جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) اين كميسيون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران غلامرضا تاجگردون نماينده مردم گچساران رد مجلس گفت: جلسه امروز0سه‌شنبه)  کمیسیون سه دستور کار داشت که در بخش اول جلسه انتخاب مستشاران دیوان محاسبات در دستورکار بود.

وي در ادامه با اعلام اینکه در نشست امروز11 نفر از مستشاران دیوان محاسبات انتخاب شدند، افزود: دیوان محاسبات به 12 مستشار اصلی و 4 مستشار علی‌البدل نیاز دارد که انتخاب پنج عضو دیگر به نشست بعدی کمیسیون موکول شد، ضمن اینکه نیازی به تأیید مستشاران منتخب در صحن علنی مجلس نیست.

نايب رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در جلسه امروز مستشاران معرفی‌شده در کمیسیون برنامه و بودجه معارفه و سپس با رأی اعضا انتخاب شدند.

تاجگردون تصريح كرد: دستور کار بعدی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درخصوص طرح تامین اعتبار آشیانه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود که اعضای این کمیسیون با کلیات این طرح موافقت نکردند؛ کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون اصلی رسیدگی به این طرح است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه دستور کار سوم کمیسیون بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بود افزود: کلیات این طرح نیز که کمیسیون برنامه و بودجه کمیسیون فرعی برای رسیدگی به آن است به تصویب نرسید.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار