در راستاي اهداف و راهبردهاي مشتري‌مدارانه‌ي شركت رجاء و به ‌منظور افزايش كيفيت خدمات و بهبود عملكرد نيروي انساني، اقدامات بهبودي طي چهار ماهه ابتداي سال 91 صورت گرفت.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رجاء، مدير كل اعزام و خدمات راهبري با اعلام اين خبر، گفت: بررسي و اعلام نظر در خصوص نمونه‌هاي مواد غذايي و طراحي پكيج‌هاي پذيرايي رايگان در قطارها، كنترل مداوم كيفيت و سلامت آب معدني، ترغيب شركت‌ها به استفاده از برندهاي معتبر و با كيفيت، بسترسازي و تشويق استفاده از غذاهاي بسته‌بندي با مدت ماندگاري بالا و طعم و مزه مطلوب از جمله اقدامات صورت گرفته در اين زمينه مي‌باشد.

محمود حسن نيا به تقويت نظارت و ارزيابي كليه قطارهاي اعزامي از طريق به‌كارگيري تيم كارشناسي بهداشت و تغذيه اشاره كرد و افزود: تهيه و تدوين منابع آموزشي در خصوص كاركنان خدمات قطارها،‌ ارتباط با مراكز علمي و دانشگاهي (دانشگاه علوم پزشكي تهران)، تغيير در نحوه اعزام مامورين موظف در برخي از قطارها و افزايش زمان استراحت اين كاركنان برخي از اقدامات بهبودي اين اداره كل براي خدمات‌دهي مطلوب و جلب رضايت مسافران است.

وي با بيان اينكه نظارت و كنترل بيشتر بر نفرات اعزامي با قطارهاي مسافري از طريق صدور برگه سير و ثبت تعداد موارد با هدف رضايتمندي بيشتر مامورين صورت گرفت خاطر نشان كرد: رسيدگي به تخلفات اداري و انضباطي مأمورين بخش راهبري، از جمله اقدامات انجام شده در زمينه‌ي بهبود عملكرد نيروي انساني در اين مدت بوده است.

مديركل اعزام و خدمات راهبري همچنين در خصوص اقدامات انجام شده براي بهبود و افزايش كيفيت خدمات‌دهي گفت: انجام فرآيند سم پاشي، طعمه‌گذاري و ضدعفوني، بازنگري و تصحيح چك ليست‌هاي مربوط به بازديد قطارها، نظارت بر كارگاه‌هاي پشتيباني از جمله اقدامات صورت گرفته در اين راستا است.

وي بازنگري دستورالعمل‌هاي راهبري را مورد تأكيد قرار داد و افزود: در اين دستورالعمل مواردي از جمله تعديل بازه زماني شستشوي وسايل خواب قطارها، توجه به وضعيت ظاهري قطارها، توجه به امر نظافت سالن‌ها، انجام عمليات عطر افشاني و معطر سازي قطارها در ابتداي حركت قطارها نيز مورد بازنگري قرار گرفت.

حسن‌نيا تشكيل جلسات كارشناسي از طريق كميته تاييد اقلام و بررسي و اعلام نظر درخصوص نمونه اقلام تجهيزي قطارها را در راستاي اقدامات بهبودي اين اداره‌كل برشمرد و ادامه داد: بررسي و رسيدگي به شكايات قطارهاي راهبري و برگزاري جلسات كارشناسي براي شناسايي مشكلات و رفع نارسايي‌ها، نظارت مستمر بر كميت و كيفيت خدمات در قطارهاي مسافري و تهيه و تدوين آئين نامه شرايط احراز صلاحيت تخصصي با هدف شناسايي شركت‌هاي توانمند و كارآمد در امر واگذاري قطارها به اين منظور انجام شد./س
برچسب ها: رجاء ، قطار ، بلیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار