نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام روز قدس وحدت مسلمانان برای نابودی دشمن مشترك جهان اسلام است.

عباس رجایی در آستانه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: خیزش های اسلامی نشان دهنده الگوگیری از آرمان های انقلاب اسلامی است و این مهم نوید نابودی رژیم صهیونیستی را به مردم مظلوم فلسطین می دهد.

وی تاكید كرد: برگزاری راهپیمایی باشكوه روز قدس در كشورهای مختلف جهان ثابت می كند تا سرنگونی این رژیم جعلی زمان زیادی باقی نمانده است.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: روز جهانی قدس، روز وحدت مسلمانان جهان است و در این روز اقتدار و عزت مسلمانان به نمایش گذاشته می شود.

رجایی ضمن دعوت از حضور یكپارچه قشرهای مختلف استان مركزی و اراك در راهپیمایی روز قدس اظهار كرد: ملت ایران مانند سال های گذشته با حضور چشمگیر، انزجار خود را از استكبار جهانی به سركردگی آمریكا و اسرائیل فریاد خواهند زد.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان نماد ظلم ستیزی در جهان مطرح است و ملت ها برای شكست قدرت های طاغوتی از انقلاب اسلامی درس می گیرند.

رییس كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان كرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان نماد ظلم ستیزی در جهان مطرح است و ملت ها برای شكست قدرت های طاغوتی از انقلاب اسلامی درس می گیرند.

رجایی اضافه كرد: راهپمایی روز قدس از یادگاران ماندگار امام خمینی (ره) است كه شركت گسترده در این روز، بیانگر پایبندی مردم ایران اسلامی به آرمان ها و اندیشه های امام راحل است./س
برچسب ها: قدس ، وحدت ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.