معاون حمل و نقل عمومی منطقه یک گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه یک برای خدمت رسانی به روزه داران جهت حضور هر چه با شکوه تر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس آماده است.


پوریا محمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: هر ساله در روز قدس و عید سعید فطر ناوگان اتوبوسرانی منطقه آماده ی در اختیار گذاردن ظرفیت کامل ناوگان خود برای تسهیل و تسریع در جا به  جایی راهپیمایان روزه دارو نمازگزاران است.

وی بیان کرد: امسال نیز ناوگان اتوبوسرانی به صورت رایگان، کل میادین اصلی منطقه راتحت پوشش قرار داده و بروشورهای ویژه ای را نیز جهت دسترسی مناسب و سریع شهروندان به اتوبوسها و ارائه خدمات مطلوب به راهپیمایان بین شهروندان توزیع نموده است.

محمدیان تصریح کرد: علاوه بر میادین اصلی منطقه یک، شناسایی دیگر نقاط تجمع راهپیمایان و نماز گزاران نیز با همکاری شورایاران جهت پوشش ناوگان اتوبوسرانی به مکانهای از پیش تعیین شده صورت گرفته است.

وی گفت: مساجد محلات، پایانه تجریش، شهرک شهید محلاتی و برخی از میادین تجمع مسافرین، محل استقرار اتوبوسها هستند.

محمدیان افزود: گشت بازرسی از ابتدا تا پایان م راسم بر ماشینهای واحد گشت حمل و نقل عمومی که از مبدأ راهپیمایی حرکت می کنند برای این مشکلی پیش نیاید نظارت دارد.

وی اظهار داشت: مدیریت شهری نیز با همه توان خود در این مراسم با شکوه و راهپیمایی روز شرکت فعال خواهد داشت و کلیه واحدهای شهرداری نیز جهت خدمت رسانی به عزیزان روزه دار آماده خدمت رسانی هستند.

محمدیان گفت: برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان فضای داخل و خارج اتوبوسها نیز نظافت و پاکسازی شده است./ل

برچسب ها: استقرار ، منطقه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار