دو افسر پلیس در شهر نیواورلئان ایالت ایلینویز در اثر تیراندازی با سلاح جنگی كشته شده و دو پلیس دیگر بشدت مجروح شدند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، این حادثه صبح امروز پنجشنبه در یك مركز خانه های قابل حمل و در شرایطی اتفاق افتاد كه ماموران پلیس مشغول پرس و جو از دو مظنون بودند.

در این حادثه که صبح زود در منطقه غرب نیو اورلاند به وقوع پیوست، دو تن از کلانترهای منطقه کشته شده و دو تن دیگر به شدت مجروح شدند.



به گفته افسر ویژه این ناحیه مایکل ترگر، این واقعه زمانی آغاز شد که فردی مسلح بدون هیچ دلیل خاصی و بی هدف اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب وحشت  در بزرگراه 61  نمود و با اتومبیلش متواری شد. یکی از شهروندان منطقه نیو اورلاند ضمن تماس با پلیس، مشخصات مضنون و اتوموبیلی که با آن از محل حادثه گریخت را به نیروهای پلیس داد.

پلیس با دریافت اطلاعات خودرو طی چند ساعت توانست خودرو مذکور را در یک پارکینگ پیدا کند. مرد فراری در پارکینگ دستگیر شد ولی ناگهان فرد مسلح دیگری سر رسید و اقدام به تیر اندازی به ماموران کرد. در این تیر اندازی ها دو افسر پلیس کشته و دو تن دیگر مجروح شدند. تیراندازهای مسلح نیز در جریان این درگیری به شدت مجروح شده و فرصت فرار را از دست دادند.

در حال حاضر مجروحین در بیمارستان تحت مداوا هستند.

حوادث تیراندازی و خشونت‌های خیابانی در آمریکا در هفته‌های گذشته شدت گرفته است و دست کم هر چند روز یک بار شاهد یکی از این دست حوادث هستیم که چندین کشته و زخمی نیز بر جا می‌گذارد.

نکته جالب توجه در این درگیری ها مورد هدف قرار گرفتن نیرو های پلیس به صورت مستقیم و بی واهمه است.

مردم این مناطق به خوبی واقعه سال 2005 را به خاطر دارند که 6 نیروی پلیس در جریان تیر اندازی های بی هدف، چند تن از مردم بی گناه را مورد اثابت گلوله قرار دادند که در این میان دو نجوان 14 و 17 ساله به چشم می خوردند. گرچه این افسران پلیس محاکمه شده و حکم قضایی برایشان صادر گشت. اما شاید موج تنفر از پلیس در این روزها نتیجه همان بد رفتاری های گذشته با مردم باشد.
برچسب ها: تیر اندازی ، آمریکا ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار