رونمایی از نسخه نهایی سامسونگ

نسخه نهایی تبلت جدید Samsung Galaxy Note 10.1 معرفی شد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، شرکت سامسونگ به صورت رسمی نسخه به روز نسل جدید  Galaxy Note را معرفی کرد. 


تبلت Galaxy Note 10.1 که نسخه 4 اندروید با نام بستنی ساندویچی را اجرا می کند، مجهز به پردازنده ی 4 هسته ای ، 1.4 گیگاهرتزی از نوع Exynos با 2 گیگابایت حافظه RAM است. صفحه نمایش این تبلت نیز 10.1 اینچی از نوع Super PLS LCD با رزولوشن 1280* 800 است که تراکم پیکسلی متوسط 149 ppi را ارائه می دهد.


این تبلت با دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین دوم 1.9 مگاپیکسلی عرضه شده که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت Full HD را دارد.

                                                   

بر اساس این گزارش ، تبلت Galaxy Note 10.1 به همراه قلم مخصوص S Pen قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران گذاشته است به طوری که تجربه متفاوت از سیستم عامل اندروید خواهند داشت .

در این تبلت جدید اشکال کشیده شده توسط S Pen را به صورت خودکار از طریق نرم افزار  S Note  تبدیل به اشکال دقیق و منظم می شود تا کاربران بتوانند به سادگی اشکال مختلف را در کنار متون نوشتاری خود داشته باشند .

 قابلیت دیگر این نرم افزار Formula Match است که با بهره گیری از این قابلیت تمام فرمولهای نوشته شده توسط  قلم S Pen، به فرمول های ریاضی منظمی تبدیل شده که کاربران می توانند پاسخ فرمول ها را نیز به صورت کامل دریافت نمائید.

برنامه Adobe Photoshop Touch به صورت پیش فرض بر روی Galaxy Note 10.1 نصب شده است و دارای قابلیت های بسیاری بوده که برای طراحان دیجیتال می تواند بسیار مفید باشد. این برنامه هماهنگی کامل با S Pen داشته و می توان به سادگی امکان ویرایش عکس ها فراهم شده است.

                                                     

تبلت Galaxy Note 10.1، با قیمت 599 دلار برای مدل 16 گیگابایتی و 749 دلار برای مدل 32 گیگابایتی به فروش می رسد.


 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار