جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر اسراییل این اشتباه را مرتکب شده و به کشورمان حمله کند، سیلی نهایی نابودکننده را از این ملت خواهد خورد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام عبداله حاجی صادقی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه،  با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول است و  تمام موجودیت خود را در خطر می بیند.گفت: سال 1948 تا 1979 دورانی است که این رژیم به پیشرفت خود ادامه داد، اما پس از این دوران و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورق عوض شد و با موضع گیریهای امام(ره) مبنی بر اینکه این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم و باید از صفحه روزگار محو شود، دوران جدیدی آغاز شد.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم روحیه جهادی و مقاومت را بین مردم فلسطین و دیگر ملت ها بیدار کرد و هم آسیب پذیری رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد که نمونه بارز آن در جنگ 33 روزه قابل مشاهده بود.

صادقی ادامه داد  دشمنان ما در همه عرصه ها از جمله جنگ تحمیلی، ترورها، جنگ نرم و ... شکست خورده اند و مهمترین عاملی که سبب ناکامی دشمنان در دسترسی به اهدافشان شده مقاومت و استقامت ملت بوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز اردوگاه استکبار با محوریت صهیونیزم به این نتیجه رسیده اند یگانه راه ضربه زدن به انقلاب ما شکستن مقاومت مردم است، لذا این تحریم های بی سابقه را به راه انداخته اند، اما مطمئن باشند مردم ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب همه سختی ها را تحمل می کنند،

برچسب ها: اسرائیل ، اردوگاه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.