حضور حماسی مردم مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس اشغالگران صهیونیستی را پیش از پیش پریشان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه  ساری از حضور حماسی و کم نظیر مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: روزهای اول که امام (ره) جمعه آخر ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد کسی این روز را باور نکرد ولی امروز آرمانهای امام برای دنیا ثابت شد.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه امروز 70 کشور دنیا در روز جهانی قدس راهپیمایی می کنند افزود: جهانی شدن قدس و بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران حمایت غرب و سران کشورهای عربی از اسرائیل را بی نتیجه خواند و تصریح کرد راه اندازی جنگ در سوریه با حمایت ترکیه،امارات وعربستان بیانگر حمایت آشکار از اسرائیل است.

وی در ادامه با اشاره به زلزله اخیر آذربایجان شرقی گفت: کمک مردم برای تامین مایحتاج مردم آن هم در ماه مبارک رمضان بیانگر نوع دوستی هم وطنان است.

آیت الله طبرسی همچنین با قدردانی از صدا و سیمای مرکز مازندران در پوشش مناسب برنامه های ماه مبارک رمضان و افتخار آفرینی های دلاوران مازندرانی در المپیک2012 لندن افزود:کسب 2 نشان طلا از 4 نشان طلای کاروان تیم ملی توسط قهرمانان مازندرانی ستودنی است./س

برچسب ها: حضورحماسی ، مردم ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.