مدیر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از تلاش این سازمان برای اجرای طرح تبلیغات بر روی تاکسی ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد احمدی بافنده با اعلام این خبر گفت: متاسفانه تاکسی هایی که در اختیار تاکسیرانان قرار دارند از کیفیت نامناسبی برخوردارند و همین مشکل باعث شده تا آنان هزینه های مختلفی برای تاکسی های خود بکنند.
وی افزود: یکی از چالش های اصلی تاکسیرانان هزینه نگهداری و تعمیر خودروهایشان است که مبالغ بالایی را در بر میگیرد و از همین رو تصمیم گرفتیم تا با اجرای طرح تبلیغات کمک کوچکی به هزینه های آنان کنیم.
مدیر عامل تاکسیرانی با اشاره به شایعاتی که برخی افراد در مورد تبلیغات تاکسی ها درست کرده اند تصریح کرد: اخبار بی اساسی در خصوص سود  کلانی که از این راه به دست می آید و شرکت های خصوصی تاکسیرانی به صورت میلیاردی درآمد داشته اند منتشر شد که باعث گردید تا برخی از رانندگان از انجام این کار منصرف شوند.
احمدی بافنده همچنین افزود: 80 درصد از درآمد اجرای طرح تبلیغات روی تاکسی ها به تاکسیرانان اختصاص داده شده اما پلیس راهور با تبلیغات روی بدنه تاکسی ها به شدت مخالفت کرده و شورای اسلامی شهر نیز به همین دلیل این طرح را مصوب نکرده است.
وی همچنین در ادامه با اشاره به راه اندازی پایانه های جدید تاکسیرانی در نقاط مختلف شهری تهران خاطر نشان کرد: نقاط مختلفی برای احداث این پایانه ها شناسایی شده اند وهمچنین از شهروندان می خواهیم نقاطی که به وجود پایانه تاکسی  نیازمند است را به ما معرفی کنند تا بعد از بررسی های لازم اقدام به احداث آن کنیم./ف
برچسب ها: تاکسی ، خصوصی ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار