از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 147 طرح با 259 فرصت شغلی مربوط به بنگاه های اقتصادی زود بازده در استان خوزستان از سوی بانک ها مورد تایید قرار گرفته است.

سید خلف موسوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به میزان افزایش جذب تسهیلات بنگاه های اقتصادی زود بازده می توان گفت از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 147 طرح با 259 فرصت شغلی مربوط به بنگاه های زود بازده در سطح استان از سوی بانک ها مورد تایید قرار گرفته است.
وی افزود: تسهیلات مصوب برای طرح های تایید شده 219 میلیارد و 828 میلیون ریال است و تعداد 162 طرح نیز در مرحله انعقاد قرار دارد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان  خاطر نشان کرد: این طرح ها که 243 میلیارد و 252 میلیون ریال تسهیلات نیاز دارند 441 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.
همچنین حیرانی معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ضمن تاکید بر ضرورت تامین تاسیسات زیر بنایی و روبنایی در مناطق مختلف طرح مسکن مهر گفت: باید هر چه سریعتر نسبت به تامین امکانات ضروری نظیر آب، برق و گاز، فاضلاب مدارس و خدمات ورزشی و بهداشتی نیز توجه به اقدام شود.
حیرانی تاکید کرد: در مناطقی که امکانات زیر بنایی مناسبی برای رفاه اعضای تعاونی های مسکن مهر وجود ندارد در صورت بهره برداری اعضا تمایلی برای سکونت در این مناطق بی امکانات نشان نمی دهند  که در این راستا مسئولان مربوطه باید پیش از پایان واحد های طرح مسکن مهر امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی را برای مردم فراهم کنند./ف
برچسب ها: خوزستان ، طرح ، تایید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار