نشست كميته راهبردي پزشك خانواده هرمزگان با حضور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در سالن اجتماعات استانداري برگزار شد.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، استاندار هرمزگان در اين نشست با اشاره به توسعه زير ساختهاي بخش سلامت در دولت نهم و دهم ابراز كرد: استان هرمزگان يكي از استان هايي است كه بيشترين توسعه زير ساختهاي حوزه سلامت را نسبت به سنوات گذشته به خود اختصاص داده است.
 
ابراهيم عزيزي گفت: آينده حوزه سلامت در استان هرمزگان با توجه به توسعه زيرساختي در همه بخش ها شاهد تحول ويژه اي مي باشد.
 
وی ياد آور شد: حوزه سلامت هرمزگان در مسير رو به پيشرفت قرار گرفته است و اين پيشرفته ها در همه زمينه هاي بهداشت درمان و آموزش پزشكي است.
 
وي از ساخت بيمارستانها و مراكز فوق تخصص درماني در هرمزگان خبر داد و گفت: با ساخت بيمارستان هايي همچون بستك، رودان، مركز ام آر آي ميناب و بندرلنگه در شهرستان هاي استان و مراكزي همچون سوختگي و راديو تراپي بخش عظيمي از مشكلات درماني مردم براي دريافت خدمات  مرتفع مي شود.
 
استاندار هرمزگان در بخشي از سخنانشان با اشاره به اجراي برنامه پزشك خانواده در استان بيان كرد : مديريت استان هرمزگان اعتقاد راسخي به اجراي اين برنامه در سطح جامعه  در بين آحاد مردم دارد.
 
عزيزي پزشك خانواده را يكي از برنامه هاي بزرگ دولت دهم دانست و افزود: پس از مسكن مهر، هدفمندي يارانه ها، توزيع سهام عدالت برنامه پزشك خانواده يكي از برنامه هاي مهم در سطح ملي است كه تاثير به سزايي در ارتقاي سلامت جامعه دارد.
 
وي خاطر نشان كرد: ستاد راهبردي و كميته اجرايي پزشك خانواده استان هرمزگان تمام توان خود را براي اجراي هر چه بهتر اين برنامه گذاشته است تا مردم بتوانند از همه خدمات اين برنامه با كمترين مشكل بهره مند شوند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار