نهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات کشور کانادا، تورنتو (iCAN ۲۰۲۴) به صورت مجازی و غیر حضوری توسط انجمن بین المللی نوآوری و مهارت‌های پیشرفته شهر تورنتو برگزار شد.

علیرضاهاشمی، بنیان گذار آکادمی مخترعین در مسابقات بین المللی اختراعات کانادا ۲۰۲۴ از کسب مدال نقره توسط دانشپذیر آکادمی خبر داد و گفت: نهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات کشور کانادا، تورنتو (iCAN ۲۰۲۴) در تاریخ ۳۰ آگوست سال ۲۰۲۵ میلادی به صورت مجازی و غیر حضوری توسط انجمن بین المللی نوآوری و مهارت‌های پیشرفته شهر تورنتو و با حمایت فدراسیون بین المللی مخترعان (IFIA) برگزار شد. انتخاب و اعطای مدال و جوایز در بخش مسابقات این عرصه بین المللی به مخترعین با بررسی دقیق اختراعات ایشان توسط هیات داوران با تخصص‌های ویژه انجام شده است.

همچنین به طور متوسط همه ساله حدود ۲۰۰ مخترع از ۴۵ کشور جهان در این رخداد بین المللی به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت نام و شرکت می‌کنند.

هاشمی از کسب مدال نقره توسط محمد شعیب زمانی خبر داد و این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به دانشپذیران آکادمی مخترعین، پژوهشگران، مخترعین و همچنین مردم ایران تبریک گفت.

برگزاری این عرصۀ مهم بین المللی فرصتی جهت معرفی و آشنایی مخترعین و نوآوران کشور جمهوری اسلامی ایران با مجامع علمی، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با اختراعات و مخترعین در سطح بین المللی و کسب اطلاعات از اختراعات و فن آوری‌های روز دنیا و همچنین جهت ارائۀ اختراعات ثبت شده مخترعان کشور در سطح بین المللی است و نیز عرصه‌ای برای ورود به بازار‌های جهانی و یافتن حمایت کننده مالی برای تولید دستاورد‌های علمی خواهد بود.

افتخارآفرینی مخترع ایرانی در مسابقه بین المللی اختراعات کانادا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار