پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: تيم مان هم اکنون مشكلات مالي دارد و بازيكنان مبلغي دريافت نكرده اند.

شاهرخ بياني، آناليزو تيم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بازيكنان تيم در بازي با ملوان خيلي خوب ظاهر شدند و تاكتيك هاي خواسته شده را به نحو احسن در زمين پياده كردند تيم استقلال در بازي با ملوان فقط بدشانس بود كه نتوانست از موقعيت هاي خود استفاده كند و متاسفانه بازي خانگي مان با تساوي تمام شد.

وي ادامه داد: هم اكنون شرايط بازيكنان براي بازي هفته ششم مقابل پرسپوليس ايده ال و مناسب است و به همين منظور با دست پر از ديدار دربي خارج مي شويم.

بياني در مورد وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس تصريح كرد: پرسپوليس بازيكنان خيلي خوبي را اين فصل جذب كرد و آنها بهترين هاي فوتبال كشورمان هستند ولي پرسپوليس در اين فصل از ناهماهنگي بازيكنان خود ضربه خورده است و تا هفته پنجم بازيكنان پرسپوليس هماهنگي لازم را بدست نياوردند.

وي ادامه داد: بايد هر طور شده از نقاط ضعف پرسپوليس استفاده كنيم و هر 3 امتياز بازي را از آن خود كنيم.

بياني در مورد ويليام ردي دروازه بان استراليايي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: ردي دروازه بان تيم فوتبال استقلال در وضعيت خوب و آماده اي قرار دارد ولي سيد مهدي رحمتي دروازه بان اول تيم ملي واستقلال است و كادر فني و مربي دروازه بان هاي استقلال نمي تواند با وجود رحمتي از دروازه بان استراليايي در تركيب تيم استفاده كند.

وي درمورد وضعيت خسرو حيدري تاكيد كرد: هنوز وضعيت خسرو حيدري مشخص نشده است امروز سه شنبه 31 مرداد حيدري MRI خواهد داد تا به طور قطعي شرايطش براي بازي دربي مشخص مي شود.

بياني در مورد مشكلات تيم فوتبال استقلال قبل از دربي 75 اظهار داشت: تا به امروز بازيكنان تيم فوتبال استقلال مبلغي را از باشگاه دريافت نكردند و مشكلات مالي هنوز ادامه دارد پس از گذشت 5 هفته از ليگ برتر يك ريال هم به بازيكنان داده نشده است./مح

برچسب ها: بیانی ، نیم فصل ، مهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار