يك كارشناس سياست خارجي گفت: تهديدات بي‌اساس و بي‌پايه رژيم غاصب صهيونيستي عليه ايران واهي بوده و نشانگر تلاش‌هاي سران این رژیم غاصب به منظور خروج از انزوا در منطقه است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهديدات رژيم اشغالگر صهيونيستي علیه ايران، گفت: اين رژيم غاصب مي‌داند كه توانايي حمله به جمهوري اسلامي ايران را ندارد اما براي اينكه حضور خود را در صحنه نشان دهد و در سطح بين المللي مطرح باشد، اقدام به تهديدهاي بي اساس و بي پايه عليه کشورمان كرده است.

وي افزود: سران رژيم جعلي صهيونيستي و دیگر دولتمردان غربی می‌دانند كه اين تهديدات تنها در حد شعار بوده و جز تلاش اين رژيم غاصب براي مطرح كردن خود در منطقه كاربرد ديگري نخواهد داشت، به همین منظور دولتمردان این رژیم جعلی به دنبال ایجاد جنگ رواني و آشوب بين مردم بوده و در اجراي اين تهديدات واهي پشتوانه اي نخواهند داشت.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: حمايت غرب و به ويژه آمريكا از اهداف خصمانه رژيم غاصب صهيونيستي عليه ايران، سرسپردگي و تعهدات بنيادين آنها را در حمايت از اين رژيم جعلي ثابت مي كند، اما تمام جهان می‌داند كه اين تهديدات عملي نبوده و انگيزه اصلي اين رژيم از اين اقدامات فقط به منظور خروج از انزوا در منطقه است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صهیونیستی ، ایران ، انزوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار