نمايش "مخمصه" با وجود اجرا در جشنواره رضوي 3 سال پيش و دريافت امتياز اثر برگزيده در آن زمان، براي اجراي عمومي تاكنون به تعويق افتاد.

خيرالله تقياني پور، كارگردان تئاتر كه هم اكنون نمايش "مخمصه" را در كارگاه نمايش تئاتر شهر به روي صحنه دارد در خصوص اين اثر نمايشي به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: "مخمصه" قصه 3 دزد و جيب بري است كه در حرم امام رضا (ع) به دزدي مي پردازند. اين سه نفر از قضا با هم در يك مخمصه گير مي‌افتند و پس از آن داستان زندگي اين سه نفر بيان مي‌شود.
وي افزود: اين متن را سه سال پيش نوشتم و آن را براي جشنواره بين‌المللي تئاتر رضوي كار كرديم و برگزيده شد همچنين در بسته حمايتي معاونت هنري قرار گرفت اما نمي‌دانم به چه دليل تا به حال فرصت اجراي عمومي پيدا نكرد.
تقياني پور تصريح كرد: اجراي اين نمايش در شرايط سختي آغاز شد و فرصت زيادي نداشتيم اما به دليل اين كه اثر را يك بار اجرا كرده بوديم توانستيم در فرصت كم براي اجراي عمومي آماده شويم.
وي با اشاره به اين كه قرار است 2 هفته نمايش را به صحنه ببريم، بيان كرد: قرار ما با تئاتر شهر 2 هفته است اما در صورت استقبال تماشاگران تقدير خواهد شد.
تقياني پور در رابطه با گروه بازيگران اظهار كرد: اين نمايش 5 شخصيت دارد و مسعود حجازي مهر، رضا پاپي، علي عامل هاشمي، مصطفي ساساني و ساناز رسولي ايفاي نقش مي‌كنند.
شايان ذكر است، آهنگساز اين اثر رهام عسگرپور، دستياران كارگردان حميد رضا اسفند‌ياري و عليرضا نوري، منشي صحنه ديبا نادري، طراح صحنه خيرالله تقياني پور، طراح لباس پگاه تركي، عكاس سميه ميري و طراح پوستر كارنگ طياري هستند.
گفتني است، "مخمصه" ساعت 18 به صحنه مي‌رود./ي2
برچسب ها: نمایش ، مخمصه ، تقیانی پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار