فرمانده انتظامي مياندوآب آذربايجان غربي از کشف 12 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "حسين زاده" فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: درپي کسب خبري مبني براينکه شخصي با مشخصات معلوم در امر خريد و فروش موادمخدر در شهرستان مياندوآب فعاليت مي نمايد بررسي خبر مذکر در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
 اين مقام انتظامي افزود: با کسب خبر مذکور ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با انجام يکسري کارهاي پليسي ،اطلاعاتي را در خصوص اينکه نامبرده در پوشش ميوه و تره بار اقدام به انتقال موادمخدر از شهرستان شيراز به مياندواب نموده است را بدست آوردند.
 وي ادامه داد: با مشخص شدن اين امر ماموران در يک اقدام غافلگيرانه فرد مورد نظر را در حين انتقال مواد مخدر دستگير و در بازرسي از خودروي کاميون وي 12 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که داخل بار پياز جاسازي شده بود را کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامي مياندوآب در پايان خاطرنشان ساخت: در اين عمليات سه نفر دستگير و به همراه مواد مخدر مکشوفه با تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضايي شدند. /ف
 
 
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار