مجموعه "خداحافظ بچه" خيلي از موارد مثبت كارهاي بهزيستي، رستاران و پزشكان را به تصوير كشيد كه متأسفانه با نقدهاي غيرمنصفانه هيچ يك از آنها ديده نشد.

منوچهر هادي ،كارگردان مجموعه تلويزيوني" خداحافظ بچه" درگفتگو اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگران درخصوص استقبال مخاطبان از اين سريال گفت: از اينكه نتيجه زحمات من و دوستاني كه در ساخت اين سريال را همراهي كردند مثمرثمر واقع شد و مورد توجه مردم قرار گرفت بسيار خوشحالم.
وي افزود: همان ابتدا با مطالعه طرح اوليه كار احساس كردم اگر عوامل همراه با بازيگران خوب در اين سريال وجود داشته باشد؛به طور قطع سريال با استقبال خوبي روبرو خواهد شد.
هادي تصريح كرد:به همت تهيه كننده كار،عوامل پشت دوربين و بازيگراني كه در مقابل دوربين قرار گرفتند بهترين ها شدند و پيش بيني چنين اتفاقي را داشتم.
وي درخصوص انتقادهاي سازمان بهزيستي و برخي منتقدان به اين مجموعه اظهار داشت: اگرمجموعه اي ساخته شود كه خنثي باشد و همه افراد مثبت بوده و هيچ اتفاقي خاصي نيفتد به طور قطع هيچ منتقدي نخواهيم داشت و هيچ اعتراضي به سريال ها صورت نخواهد گرفت.
وي با اشاره به اينكه انتقادهاي وارده به اين سريال را بي مورد و غيرمنصفانه تلقي كرد،عنوان كرد: ما خيلي از موارد مثبت كارهاي بهزيستي،پرستاران و پزشكان را به تصوير كشيديم كه متأسفانه هيچ كدام از‌ آنها ديده نشد.
وي بيان كرد:اگر يك مورد كوچكي در اين مجموعه بود كه صدبرابر آن در واقعيت وجود دارد و اشكال هم به آن وارد است كه ما با به تصوير كشيدن آن يك نكته، مورد اعتراض قرار گرفتيم.
وي درخصوص پايان سريال بيان كرد:كارگرداني بودم كه به خاطر شناختي كه از نويسنده كار داشتم به متن وفادار بودم.
وي در اين باره خاطرنشان كرد:در بخشي از فيلم هم خود شبكه و مديران دخالت داشتند، بدليل اينكه كار براي سازمان و دولت بود نظارت آنها را لحاظ كرديم./ه
برچسب ها: خداحافظ ، بچه ، غیر ، منصفانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار