نماینده سابق مجلس بحرین در گفتگو با راشاتودی تاکید کرد رژیم بحرین تلاش می کند صدای معترضان را خفه کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی، سید هادی الموسوی درباره سرکوب تظاهرکنندگان در بحرین گفت مردم بحرین از مدتها قبل همسو با بهار عرب قیام خود را شروع کردند و خواستار دموکراسی واقعی در کشورشان شدند اما متاسفانه رژیم آل خلیفه از نیروی پلیس برای سرکوب معترضان استفاده کرد و در جریان این سرکوبها حقوق بشر و حقوق مدنی مردم را نقض کرد و با این کار امنیت مردم را از بین برد.
وی افزود: رژیم بحرین کاری کرده است که هیچ کسی نتواند کوچکترین حرف اعتراضی بزند زیرا هدف حمله پلیس قرار گرفته ، بازداشت، زندانی و شکنجه می شود و در نهایت هم دادگاه علیه او حکم می دهد.
وی اضافه کرد: بازداشت و زندانی شدن نبیل رجب بی جهت بوده است زیرا او فقط خواستار برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز بوده است و هرگز مردم را به خشونت دعوت نکرده است. از این رو ما خواستار آزادی فوری او هستیم.
این عضو سابق مجلس بحرین درباره استقبال انگلیس از پادشاه بحرین گفت متاسفانه انگلیس و آمریکا دوستان و حامیان رژیم بحرین آنچه را که در گفتگوهای پشت پرده و پشت درهای بسته اتفاق می افتاد اعلام نمی کند.
الموسوی در ادامه گفت: من مطمئنم که دولت انگلیس نیز از برخورد مقامات بحرین با مردم و نقض حقوق بشر ناراحت است و از اینکه رژیم بحرین به خواسته مردم بی توجه است، ناراضی هستند. به نظر ما دولت انگلیس باید به دولت بحرین فشار بیاورد تا به خواسته های مردم عمل کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار