شمار زيادي از افراد گروههاي تروريستي مسلح در عمليات ويژه نيروهاي مسلح سوري در مدرسه "ابن سينا" در منطقه "هلّک "، "سکّري" و "بستان باشا" کشته و زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از به گزارش شبکه تلويزيوني سوريه ،شمار زيادي از اعضاي گروههاي تروريستي مسلح در مناطق  مختلف شهر حلب و حومه آن کشته ، زخمي و دستگير شدند و دهها دستگاه خودروي مجهز به تيربار آنان و همچنين يک انبار مهمات و کارگاه توليد بمب نيز منهدم شد.

نيروهاي سوري در عمليات ديگري يک انبار مهمات را در منطقه سيف الدوله در حلب منهدم کردند.
در عمليات ويژه ديگري چهارده دستگاه خودروي مورد استفاده تروريستهاي مسلح  که به دوشکا مجهز بودند در منطقه بيانون  منهدم شدند.
نيروهاي سوري با اعضاي يک گروه تروريست در محله هزازه در حلب جديد درگير شدند و شمار زيادي از تروريستها از جمله دو تک تيرانداز را کشتند .
يگان ديگري از نيروهاي سوري به اعضاي يک گروه تروريست مسلح در جاده رقّه به حلب يورش بردند و همه اعضاي اين گروه را کشتند.
نيروهاي سوري در عمليات ديگري با اعضاي يک گروه تروريستي مسلح که در تلاش بودند به پارک سيف الدوله در حلب نفوذ کنند درگير شدند که تعدادي از تروريستها کشته و زخمي شدند و نيروهاي سوري بقيه اعضاي اين گروه را نيز تعقيب کردند .
يگاني از نيروهاي مسلح يک مرکز فرماندهي گروههاي تروريستي مسلح و يک کارگاه ساخت بمب را در منطقه زهره عوّاد نزديک منطقه شعار در حلب منهدم  کردند که به کشته و زخمي شدن شماري از تروريستها منجر شد .
نيروهاي مسلح سوري پنج فرد مسلح را که در تلاش بودند از منطقه حريتان در اطراف حلب به اين شهر وارد شوند کشتند و سلاحهايشان را مصادره کردند.
نيروهاي امنيتي سوري با تروريستها در محله سيّد علي نزديک ميدان حطب در حلب درگير شدند و نه نفر از تروريستها از جمله يک تک تيرانداز را کشتند .
همچنين شماري از تروريستها که در تلاش بودند از يکي از محله‌هاي نزديک به ميدان حطب به اين ميدان وارد شوند دستگير شدند .
نيروهاي مسلح سوري در عمليات ويژه ديگري چهل دستگاه خودروي مجهز به تيربار دوشکا را منهدم کردند. تعدادي از اين خودروها از منطقه جرابلس به سوي حلب در حرکت بودند.
نيروهاي سوري در عمليات ديگري به تجمعات تروريستها در منطقه کفر حمراء و معارک ارتيق يورش بردند که شماري از تروريستها کشته شدند.
نيروهاي امنيتي سوري با تروريستهايي که در تلاش بودند به محله ميسلون در حلب وارد شوند درگير شدند و شماري از آنان را کشتند .
نيروهاي مسلح سوري در عمليات ويژه ديگري چهار دستگاه خودروي مجهز به دوشکا را در خيابان بغداد در حريتان در اطراف حلب  منهدم کردند که تروريستهاي داخل آن نيز کشته شدند.
نيروهاي سوري با همکاري ساکنان ، منطقه عقبه را در بخش قديمي حلب از وجود تروريستهاي مزدور پاکسازي کردند و شمار زيادي از آنان را کشتند .
"شادي حلوه" خبرنگار سوري در گزارشي از اين منطقه گفت : ما اکنون در ورودي بخش قديمي حلب هستيم. اکنون ارتش سوريه وارد منطقه عقبه خواهد شد تا آن را از وجود تروريستهاي مسلح پاکسازي کند و اين پاکسازي تا ابتداي منطقه کلاسه  ادامه خواهد داشت.
شادي افزود دوربين شبکه سوريه ارتش عربي اين کشور را در عمليات پاکسازي دنبال خواهد کرد.
وي گفت : اينجا بازار بخش قديمي حلب است که امروز توسط ارتش سوريه پاکسازي شد.
شماري از ساکنان بخش قديمي حلب از  ارتش سوريه به سبب پاکسازي آن قدرداني کردند.
شماري از کودکان نيز در اين گزارش با قدرداني از ارتش سوريه فرياد مي زدند «خداوند ارتش را حفظ کند».

برچسب ها: سوریه ، تروریست ، پاکسازی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار