قائم مقام فرهنگي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل گفت: ژست روشنفکري از سوي برخي از مسئولان در وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت سينمايي ايران، عامل اصلي براي انجام اقداماتي همچون دادن مجوز در ساخت و تهيه فيلم ايرباس به کارگردان آمريکايي است.

جلولي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با اقدام معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در دادن مجوز ساخت فيلم ايرباس به کارگردان آمريکايي اظهار داشت: موارد بسياري از عملکرد ضعيف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه‌هاي مختلف سينمايي، هنر و کتاب را تاکنون شاهد بوده‌ايم.

وي افزود: چطور مي‌توان در ساخت فيلم حماسي ايران اسلامي به کسي اطمينان کرد که خودش به عنوان تنها مجرم اين حادثه دردناک در طول اين سال‌ها شناخته شده است.

جلولي در انتقاد از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه سينمايي ابراز داشت: بدترين فيلم‌هاي تاريخ سينماي ايران در اين دوران ساخته شده، که متاسفانه هم‌اکنون شاهد رواج اينگونه فيلم‌هاي ضعيف و سطحي در ميان خانواده‌هاي ايراني هستيم.

وي در ادامه از اقدامات ضعيف معاونت سينمايي کشور انتقاد و تاکيد کرد: به عنوان مثال ساخت و مجوز پخش فيلم جدايي نادر از سيمين و معرفي آن به آکادمي اسکار به عنوان نماينده ايران در جهان، جاي بسي تاسف است، که در حال حاضر در بدترين حالت ممکن هم شاهد دادن مجوز براي ساخت فيلم حماسي ايراني به يک کارگردان جوان آمريکايي هستيم.

قائم مقام فرهنگي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل در پايان علت اصلي انجام اين اقدامات از سوي برخي از مسئولان را اينگونه عنوان کرد: ژست روشنفکري از سوي برخي از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت سينمايي به عنوان يك عامل اصلي براي انجام اين قبيل اقدامات، در عرصه سينما به حساب مي‌آيد كه اين امر به دور از موازين اسلامي، اخلاقي است.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار