سرکلانتر يکم پليس پيشگيري پايتخت از اجراي طرح امنيت محله محور در مناطق شمال تهران خبر داد و گفت:" در اين طرح هشت سارق لوازم داخلي خودرو دستگير شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ مهدي رضاياني، سرکلانتر يکم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ،با اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور در محدوده خيابان هاي دربندي، سليمانزاده و شريعتي از شناسايي و بازداشت هشت سارق لوازم داخلي خودرو در اين محدوده خبر داد.
 اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: در راستاي اجراي تدابير رييس پليس تهران بزرگ و درخواست شهروندان محدوده هاي شمال تهران علي الخصوص محله هاي مذکور در خصوص برخورد با سارقان لوازم داخلي خودرو، ماموران کلانتري 101 تجريش اقدام به اجراي طرح امنيت محله محور در اين محدوده کردند.
 سرهنگ رضاياني افزود: در اين طرح که تا بامداد امروز ادامه داشت کليه ماموران گشت هاي انتظامي کلانتري مذکور اقدام به اجراي طرح برخورد با سارقان لوازم داخلي خودرو کردند که متعاقب آن، هشت نفر از سارقان حرفه اي لوازم داخلي خودرو که با اقدامات خود باعث سلب آسايش شهروندان شده بودند، شناسايي و دستگير شدند.
 وي ادامه داد: ماموران اين کلانتري با تحت نظر گرفتن محله هاي جرم خيز و مکان هايي که احتمال سرقت لوازم داخلي خودرو در آنجا مي رفت در هنگام گشتزني موفق شدند اين سارقان را که در حال سرقت از خودروهاي پارک شده در کنار خيابان بودند، شناسايي کرده و دستگير کنند.
 رضاياني اضافه کرد:متهمان که "عادل" ،"سعيد"، "مرتضي"، "احمد"، "مهدي"، "هادي"، "نادر" و "مصطفي" نام داشتند در جريان بازجويي هاي انجام شده در کلانتري به جرايم خود اعتراف و از ميان وسايل آنها تعدادي لوازم مسروقه خودرو کشف و ضبط شد که پس از هماهنگي و صورتجلسه از مالکان خودروهاي مورد دستبرد واقع شده دعوت شد تا در صورت شناسايي اموال خود به کلانتري اطلاع دهند./ف
برچسب ها: بازداشت ، سارق ، لوازم ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار