مردم ایران ثابت کرده اند در زمان تهدید ها و تحریم های دشمن این تهدید ها را به فرصت تبدیل می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت لرستان در حاشیه طرح شمیم خدمت که به مناسبت هفته دولت با حضور مدیران استانداری لرستان برگزار شد  گفت:تهدیدها و تحریم ها اگر چه در کوتاه مدت مشکل ایجاد کنند اما در بلند مدت باعث ارتقا کمی و کیفی اقتصاد،تولید،فناوری و شاخص های اقتصادی می شود.

حجت الله بیرانوند با اشاره به این که ملت ایران در گذشته نیز با وجود تحریم ها، تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده است افزود:امروز اگر در بخش های علمی و اقتصادی استقلال کسب کرده ایم قطعا ناشی از تحمل این دست تهدیدها بوده است.

وی خاطر نشان کرد:با پیگیری متولیان و صنعتگران کشور این تحریم ها مهار می شود و سخت ترین تجهیزات به راحتی وارد کشور می شود،امروز نه تنها در بحث صادرات و واردات مشکل و نگرانی نداریم بلکه داروی کشور ایران به کشورهای اروپایی،آسیایی و خاور میانه صادر می شود به طوری که 50 درصد داروهای صادر شده از کشور به لرستان و شهرستان بروجرد اختصاص دارد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت لرستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد:یکی از راه های مقابله با تحریم ها حمایت از تولیدات داخلی است که شامل سه بخش است اول خود دولت است،دوم خود تولید کنندگان با استفاده از اصل بهره وری انگیزه تولید را بالا ببرند و دیگر این که مردم با تهیه کالای ایرانی از تولید داخلی حمایت کنند.

بیرانوند اضافه کرد:قطعا با رعایت این اصول به طور قطع توطئه های دشمن منجر به شکست می شود تهدید ها تبدیل به فرصت می شود و اقتصاد کشور ایران رونق می یابد./س

برچسب ها: مردم ، تحریم ها ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.