مدیر گمرک خوی گفت: میزان صادرات امسال گمرک خوی 11 هزار و 734 تن کالا و درآمد آن با کاهش 10 درصدی تاکنون 20 هزار و 761 میلیون ریال بوده است.

میکائیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرک خوی 5 میلیون و 604 هزار و 150 دلار است.

وی با بیان اینکه در مدت زمان مشابه سال گذشته 6 هزار و 949 تن کالا به ارزش 2 میلیون و 356 هزار و 38 دلار صادر شده بود، تصریح کرد: میزان صادرات از گمرک خوی در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 69 درصد و از نظر ارزش دلاری 138 درصد رشد دارد.

صفری با اشاره به ارزش هر تن کالای صادراتی در سال جاری، افزود: ارزش هر تن کالای صادراتی در سال جاری 478 دلار بود.

وی با اشاره به عمده کالاهای صادراتی، خاطرنشان کرد: انواع سیمان، انواع میوه، سوخت‌های معدنی، ماشین‌آلات و وسایل مکانیکی، مواد پلاستیکی، غلات، بیسکویت و ... از جمله کالاهای مهم صادراتی هستند.

مدیر گمرک خوی در ادامه با اشاره به درآمد گمرک خوی در سال جاری، گفت: امسال گمرک خوی 20 هزار و 761 میلیون ریال درآمد داشت که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 22 هزار و 962 میلیون ریال بود.

وی سهم گمرک خوی از کل درآمد گمرکات استان را چهار درصد اعلام کرد و افزود: گمرک خوی چهارمین رتبه را از نظر سهم درآمد گمرکات استان به خود اختصاص داده است./ب

برچسب ها: خوی ، گمرک ، ارومیه ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.