با وجود جلسه كميته انضباطي و نزديك شدن به اعلام راي كميته از سوي اين مرجع انضباطي در خصوص جريمه دو تيم استقلال و پرسپوليس نظر كارشناسان را جويا شديم.

ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در مورد محروميت هواداران از تماشاي بازي در استاديوم گفت: محروم كردن هواداران از تماشاي بازي در استاديوم يك راه حل موقتي است باشگاه ها مي توانند با كمك رسانه ها و فدراسيون فوتبال و با انجام كارهاي زير ساختي جلوي تكرار چنين حركاتي را در ورزشگاه بگيرند.

**شاهرخ بياني پيشكسوت تيم استقلال

 محروميت تنها راه حل مقابله با اين پديده نيست ما چندين سال هست كه با محروم كردن هواداران مي خواهيم جلوي تكرار چنين حركاتي را در ورزشگاه بگيريم اما هيچ گاه در اين امر موفق عمل نكرديم .

**محمد پنجعلي پيشكسوت پرسپوليس

موضوع اصلي فراهم ساختن بستر مناسب براي حضور هواداران در ورزشگاه است اين مسائل هيچ گاه با محروميت حل نخواهد شد باشگاه ها با فرهنگ سازي مناسب بستر را براي حضور هواداران در ورزشگاه و احترام به بازيكنان و هواداران مقابل فراهم سازند.

**حميد درخشان

كميته انضباطي با چنين مسائل بايد با اقتدار برخورد كند.
كميته انضباطي و ساير ارگان هايي كه مسئوليت يك مسابقه برعهده دارند بايد تمام سعي خود را در برگزاري صحيح يك مسابقه فوتبال انجام دهند.

درخشان در ادامه با اشاره به نوع جريمه باشگاه خاطي گفت: جريمه بايد تاثير گذار و بازدارنده باشد و حداقل جريمه مي توان براي اين  عمل در نظر گرفت كسر سه امتياز از تيم خاطي است./آق

برچسب ها: دربی ، جریمه ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار