سه طرح عمرانی و آموزشی همزمان با هفته دولت با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندارسیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان محلی در شهرستان كنارك بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری كنارك اظهارداشت: برای اجرای طرح های یادشده در بخش های آموزش و پرورش، راه روستایی و اشتغالزایی كمیته امداد درمجموع 47 میلیاردو 300 میلیون ریال هزینه شده است.

'امیرحسین مباشری'، یك باب هنرستان دخترانه، آسفالت 11 كیلومتر راه دسترسی به پنج روستا و 302 طرح اشتغالزایی كمیته امدادامام خمینی (ره) را از دیگر طرح های مورد بهره بر داری شده در این شهر ستان عنوان کرد 
حامد علی مباركی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان درسفریك روزه به شهرستان كنارك همچنین از روند ساخت بیمارستان 10 تختخوابی، پروژه بلوار ساحلی شهرداری، مجتمع فرهنگی هنری و پروژه 302 واحدی مسكن مهر كنارك بازدید كرد.
تا پایان هفته دولت 332 طرح عمرانی درمجموع باصرف 60 میلیارد و 90 میلیون و 340 هزار ریال در شهرستان بندری كنارك بهره برداری می شود.
این طرح ها در بخش های كشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، برق رسانی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاداسلامی، بهداشت و درمان، امور عشایری و كمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده است.
شهرستان بندری كنارك با 84 هزارنفرجمعیت شامل 40 هزار شهرنشین و 44 هزار نفر سكنه 160 روستا، در ساحل دریای عمان در جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارد.  /س

برچسب ها: افتتاح ، طرح ، کنارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.