نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست ایران بر جنبش غیرمتعهدها فرصتی برای شكست خط تحریم و انزوای دروغین ایران و آشكار شدن دروغ بزرگ دشمنان علیه اسلام و ایران است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مجید جلیل سرقلعه افزود: نشست غیرمتعهدها در تهران، فرصت مناسبی برای نهادینه شدن ایده‌ها و آرمان‌های بلند امام و رهبر انقلاب در جهان است و باید از این فرصت به شایستگی استفاده شود.

وی گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها فرصتی برای آشنایی با توانمندی‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف است.
جلیل  خاطرنشان كرد: ملت‌های جهان از ملت ایران آموخته ‌اند كه می‌ توان بیش از سه دهه مقابل تحریم‌ ها مقاومت كرد و در كنار آن اقتصاد و زیرساخت‌های اقتصادی را نیز تقویت كرد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، كشورهای عضو جنبش غیر متعهدها را در صورتی نمایندگان واقعی ملت ها خواند كه به مشكلات موجود در جهان بپردازند و جلوی زیاده خواهی قدرت های استكباری بایستند.
عضو كمیسیون عمران مجلس نهم گفت:‌ واگذاری مسوولیت سه ساله این اجلاس به ایران، توطئه های استكبار برای ایران هراسی را از بین برد.
وی افزود: این اجلاس می تواند به تمام كشورهای دنیا، صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ایران را ثابت كند و ادعاهای واهی آمریكا و رژیم صهیونیستی در مورد صلح آمیز نبودن فناوری هسته ای ایران را رد كند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.