برند سوئدي آيكيا IKEA كه به توليد مبلمان، لوازم خانه و آشپزخانه شهرت دارد به دنبال شرايط اقتصادي اروپا كه باعث ركود در صنعت گردشگري نيز شده برنامه جديدي را طرح ريزي كرده است.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، برند سوئدي آيكيا IKEA كه به توليد مبلمان، لوازم خانه و آشپزخانه شهرت دارد به دنبال شرايط اقتصادي اروپا كه باعث ركود در صنعت گردشگري نيز شده برنامه جديدي را طرح ريزي كرده است. آيكيا قصد دارد با سرمايه يك ميليارد يورويي در بخش ساخت هتل سرمايه گذاري كند و حداقل100 هتل ارزان قيمت در سرتاسر اروپا از جمله آلمان، بلژيك، بريتانيا، ايسلند احداث كند.
 
تمام سرمايه لازم براي ساخت و ساز اين هتل ها توسط برند آيكيا تامين خواهد شد اما لوگوي ديگري براي آن طراحي و در نظر گرفته مي شود.
 
همچنين لوازم و تجهيزات به كار رفته در اين هتل ها از توليدات اين شركت نخواهد بود و صرفا مبلمان و اسباب و اثاثيه ارزان قيمت اما كاربردي در آن به كار خواهد رفت.
 
 
مدير اجرايي اين (herald Mueller) هارالد مولر گفت: ما م يخواهيم (Reuters) پروژه به رويترز با افتتاح اين هتل ها از شر تمامي لوازم و امكانات تشريفاتي گران قيمت مثل رستوران هاي بسيار لوكس يا شرايط پذيرش فرماليته خلاص شويم و يك سفر لذت بخش و راحت را براي مسافران در اين شرايط به وجود آوريم.
 
او همچنين گفت: اولين شعبه اين هتل ها به احتمال بسيار زياد در اوايل سال 2014 افتتاح خواهد شد و اين هتل هاي زنجيره اي توسط متصديان بين المللي امور هتل داري اداره خواهند شد.
 

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.