نماينده مردم اردبيل در مجلس گفت: کارگروهي متشکل از نمايندگان و به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور در بهارستان تشکيل شده است تا چالش‌هاي پيش روي سيب‌زمينی‌کاران بررسي و تصميمات لازم اتخاذ شود.

مصطفي افضلي‌فر نماينده مردم اردبيل،‌ نمين و نير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات سيب زميني‌کاران در سطح کشور و به ويژه استان اردبيل که قطب اصلي توليد اين محصول است، گفت: کارگروهي از نمايندگان استان‌هاي توليدكننده اصلي سيب‌زميني تشکيل شده است تا به بررسي مسائل و مشکلات کشاورزان بپردازند و چالش‌هاي پيش روي آنان را بررسي کند.
 
وي در ادامه تصريح کرد: به وضعيت توليد، عرضه و قيمت خريد تضميني سيب زميني در اين کارگروه رسیدگی خواهد شد و اقدامات لازم براي ايجاد تعادل نسبي ميان توليد و عرضه پيش‌بيني شده است تا مشکلات موجود در اين حوزه تا حد امكان مرتفع شود.
 
سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس در پايان با بيان اينکه سيب‌زميني به عنوان محصول حائز اهميت در سطح توليدات کشاورزي مطرح است، خاطرنشان کرد: اهميت افزايش توليد و بکارگيري منطقي نهادها در کشت سيب‌زميني از مقوله‌هاي بسيار مهم در بخش کشاورزي است كه ضروري است با اتخاذ سياست‌هاي كارآمد در جهت ارتقای توليدات کشاورزي  گام برداشته شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: تولید ، عرضه ، تقاضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مجید ریحانی
۱۰:۱۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۱
نماینده محترم اردبیل یکم عجله کن تا خراب شدن سیب زمینی های انباری زمانی نمامده
آخرین اخبار