جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و انجمن دندانپزشکی ایران به فراگیران جهاد تسهیلات ارائه می کند.

رحمانی مدیر آموزش های تخصصی دندانپزشکی جهان دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: بر اساس توافق جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، انجمن دندان پزشکی ایران( یکی از شناخته ترین ICOI در ایران) مقرر شد تا تسهیلات لازم برای احراز مدرک فلوشیپ ایمپلنت (ICOI نمایندگی رسمی) مدارج مطرح بین المللی در زمینه ایمپلنت های دندانی است برای دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فراهم شود.
 
وی گفت: فراگیران و افراد متقاضی این نهاد  با ارائه مدرک پایان دوره خود نیاز به گذراندن 75 ساعت آموزشی آکادمیک ایمپلنت ندارند و فقط کافی است مدرک بیماران درمان شده خود را طبق ضوابط ICOI به هیات ممتحنه تحویل دهند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: این افراد در اولین کنگره بین المللی در خاور میانه از تاریخ 28 – 25 مهرماه سال 91 برگزار می شود ثبت نام کنند.
 
رحمانی اظهار کرد: داوطلبان می توانند در تاریخ 27 مهرماه در امتحان کتبی فلوشیب ICOI شرکت نمایند .
 
شایان ذکر است، تمامی دانش آموختگان که تمایل به اخذ مدارک فلوشیب دارند باید حق عضویت ICOI را به IAO پرداخت نمایند.
 
 
وی خاطر نشان کرد: هزینه عضویت یک ساله ICOI با احتساب تخفیف ویژه 130 دلار و هزینه ثبت نام در کنگره ICOI و شرکت در آزمون فلوشیب  که از طریق جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران انجام می گیرد 200 هزار تومان است.
 
وی در پایان با اشاره به دانش آموختگانی که هنوز موفق به درمان تعداد لازم بیماران جهت اخذ مدرک فلوشیب نشده اند افزود: برای این گروه از افراد تسهیلاتی فراهم شده است که تا با ارائه مدرک درمانی قبل و بعد از درمان  3 بیمار که حداقل دارای 5 ایمپلنت مجموع باشد مدرک Associate Fellowship ICOT صادر می شود. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار