فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران را نشانه‌ای از افول قدرت پوشالی غرب و آمریکا دانست.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی کل قوا مسئولیت امنیت اجلاس سران غیرمتعهد‌ها در تهران به سپاه محول شده است، گفت: بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حدود یک ماه قبل با همکاری تمامی دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و سایر‌ نهادهای مرتبط با موضوع امنیت فعالیت خود را در این خصوص آغاز کرده است.

وی افزود: هماهنگی‌‌های مطلوبی که در زمینه برقراری امنیت اجلاس غیرمتعهد‌ها از مرزهای سرزمینی ایران تا تهران بزرگ و محل برگزاری اجلاس انجام گرفته پیش‌بینی می‌شود که با یاری خداوند متعال شاهد برقراری امنیت مطلوبی در مدت برگزاری اجلاس غیر متعهد‌ها در تهران باشیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها در کشورمان، آنرا نشانه‌ای از افول قدرت پوشالی آمریکا و غرب عنوان و تصریح کرد: علی‌رغم تمامی فشارهای وارده به منظور جلوگیری از برگزاری مقتدر و آبرومندانه اجلاس غیرمتعهد‌ها، این اجلاس به صورت هماهنگ و منظم برگزار شده و سران کشورها با انگیزه و علاقه در آن شرکت می‌کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد این اجلاس گامی بلند در راستای حقانیت مبارزه علیه استکبار و نظام سرمایه‌داری بوده و نقطه عطفی در تاریخ تشکیل این اجلاس مهم و بین‌المللی شکل گیرد.

سرلشکر جعفری در پایان ضمن تقدیر از تلاش تمامی دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و نیز سپاه و بسیج و نهادهایی که در تامین امنیت برگزاری اجلاس غیرمتعهدها تعامل و همکاری کاملی را ایجاد کردند از هموطنان عزیز بويژه مردم تهران که در مدت برگزاری این اجلاس نهایت همکاری را داشتند تشکر کرد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار