رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تبيين نقش مردم، مسئولان و روحانيون در ايجاد وحدت، بر ضرورت اتحاد و همدلي در بين بخش‌هاي مختلف جامعه تأكيد كرد و گفت: اينك زمان وحدت، انسجام و همبستگي است و بايد با يك پيام و به صورت يد واحده در مقابل دشمن ايستاد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور عصر ديروز (سه‌شنبه) در جمع علما، نخبگان و مسئولان شهرستان آمل با گراميداشت هفتته دولت و سالروز شهادت شهيد رجايي و شهيد باهنر، به برگزاري اجلاس غير متعهدها اشاره كرد و گفت: برگزاري اين اجلاس در تهران، امتياز سياسي بزرگي براي كشور است كه در آن رهبران و مديران ارشد نزديك به 120 كشور جهان و 15 نهاد بين‌المللي شركت دارند.

وي در ادامه افزود: جمهوري اسلامي ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي با شعار نه شرقي و نه غربي، به عنوان يك كشور تأثير گذار به عضويت اين جنبش در آمد.

پورمحمدي اقدامات نظام جمهوري اسلامي در طول 33 سال اخير را اشاره كرد گفت: ايران عليرغم همه فشارهاي سياسي، اقتصادي و تبليغاتي غربي‌ها، جايگاه تأثير‌گذاري در جهان معاصر دارد و نزد بسياري از مردم جهان محبوب است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور به نهضت بيداري اسلامي در منطقه اشاره كرد و گفت: بخش عمده نهضت بيداري اسلامي به دليل جاذبه‌اي است كه مردم، انقلاب و رهبري ما در دل ملتها ايجاد كرده است. انقلاب اسلامي ثابت كرد كه اسلام فقط براي عبادت نيست بلكه براي زندگي و پيشرفت جامعه بشري، مي‌تواند يك مدل حكومتي ايجاد كند و با كشورها و مكاتب ديگر قدرت هماوردي داشته باشد.
 
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي داراي پيام است و براي آن پشتوانه‌اي محكم ايجادكرده و دشمنان عليرغم پيشرفت‌هاي صنعتي و نظامي از آن هراس دارند.

پورمحمدي با اشاره به سرعت توليد علم ايران در رشته‌هاي علمي برتر دنيا گفت: اين پيشرفتها و توفيقات پشتوانه پيام انقلاب اسلامي است ومردم ديگر كشورها با توجه به اين پيشرفتها، از پيام انقلاب اسلامي تأثير مي‌پذيرند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور در ادامه به فراز و نشيب‌هاي كه انقلاب اسلامي در طول 33 سال اخير پشت سر گذاشت اشاره كرد و گفت: امروزه آمريكا كه خود را قدرت برتر دنيا مي‌داند براي اين‌كه سياست‌هاي خود را اجرايي كند نمي‌تواند خود را از تأثير جمهوري اسلامي خارج بداند و براي اين‌كه صاحبان قدرت وثروت را با خود همراه نمايد عليه جمهوري اسلامي موضع مي‌گيرد.
ر يس سازمان بازرسي كل كشور حجم خدمات و اقداماتي كه در طول چند سال اخير در كشور انجام شد را فوق العاده خواند گفت: مردم به واسطه همين خدمات و فعاليت ها است كه پشت نظام ايستاده و از آن حمايت مي‌كنند.

پورمحمدي گفت: به تعبير مقام معظم رهبري تحريم و فشار دشمن نه به خاطر ضعف بلكه به خاطر قدرت ماست. چون ما را قدرتمند و تأثيرگذار مي‌بينند ما را تحريم وتحت فشار قرار مي‌دهند.
وي برضرورت اتحاد و همدلي در زمان فعلي تأكيد كرد و گفت: الآن زمان وحدت و همبستگي كشور است و ملاك اين همبستگي و وحدت، رهبري الهي است كه در جامعه وجود دارد. بايد يد واحده بود، بايد يك پيام، يك ملت و يك دولت بود و در مقابل دشمن ايستاد.
وي به نقش روحانيون در ايجاد دولت اشاره و خاطرنشان كرد: براي تبديل جامعه به يد واحده، بايد دين خدا را در جامعه اجرا كرد ودين مداري در همه امور كشور بايد ساري و جاري باشد.
 
رئيس سازمان بازرسي كل كشور، نقش نخبگان را در ايجاد وحدت برشمرد و گفت: مديران بخشي از نخبگان جامعه هستند كه بايد دل مردم را گرم و اميدوار نگه دارند. مسولان با تلاش صادقانه به دشمن اجازه سو استفاده از رخنه وضعف ها را ندهند. بايد برنامه ريزيها دقيق‌تر شود. و نقش شان را براي خدمت كردن و توسعه و پيشرفت كشور به خوبي انجام دهند.

وي با تأكيد بر اين‌كه مسولان بايد دغدغه‌هاي مردم را كاهش دهند خاطرنشان كرد: مردم هم بايد در ايجاد وحدت نقش آفرين باشند. مردم بايددر شرايطي كه به سر مي‌برند توجيه شده تا براي عبور از اين مرحله پيشتاز شوند.

پورمحمدي در پايان با بيان اينكه مردم خوب نشان دادند كه در ميدان‌هاي سخت پابه پاي انقلاب آمدند تصريح كرد: مردم، روحانيت و رهبري پاي ثابت انقلاب هستنند. مسئولان مدام در حال تغيير هستند، بايد توجه داشت كه مسايل با شاقول نظام تنظيم باشد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار