ستاره هالیوودی که اخیرا به صف حامیان میت رامنی جمهوریخواه پیوسته در میان هزاران نفر ، علنا باراک اوباما را به باد تمسخر گرفت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  «کلینت ایست وود » هشتاد و دوساله ؛ بازیگر نقش اول فیلم « خوب ؛ بد؛ زشت » کارگردان و ستاره هالیوودی ، که اوایل ماه میلادی جدید به جمع حامیان میت رامنی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیوست، در تجمع بزرگ و اخیر جمهوریخواهان در تمپا ایالت فلوریدا آمریکا برای تمسخر کردن باراک اوباما رئیس جمهور این کشور ، با قرار دادن یک صندلی خالی در کنار خود ، این صندلی را بعنوان رئیس جمهور مورد خطاب قرار داده و انتقادات خود را بیان کرد.
 
 
کلینت ایست وود گفت: آقای رئیس جمهور ! چگونه به وعده های انتخاباتی خود عمل خواهید کرد؟ چگونه به مردم پاسخ خواهید داد؟ جناب رئیس جمهور!
 
چه پیامی از شما را به میت رامنی برسانم؟ نمی توانم به رامنی بگویم که مثل شما بدقولی کند. آقای رئیس جمهور شما واقعا دیوانه هستید و به بدی معاون اول خود جو بایدن هستید.
 

این بازیگر و کارگردان آمریکایی بارها در سخنان خود خطاب به صندلی خالی که به عنوان رئیس جمهور قرار داده شده بود گفت: خفه شو! رویترز اعلام کرد: عبارت « ایست وودینگ» بلافاصله پس از این اقدام بر روی سایتهای اینترنتی از جمله توییتر بهمراه صندلی خالی که در کنار آن حتی حیوانات نیز به چشم می خورند ؛ گنجانده شد.
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار