با توجه به نیاز ضروری و فوری مردم زلزله زده به سرویس های بهداشتی و حمام با موافقت وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد 67 کانکس سرویس بهداشتی و حمام برای زلزله زدگان فراهم شده است.

 یونس فاتح مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در امر امداد رسانی و کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر حضوری فعال داشته است به طوری که از سوی این اداره کل مبلغ 10 میلیون ریال برای مددجویان و کمیته امداد و بهزیستی در نواحی زلزله زده پرداخت کرده است.

وی افزود: همچنین با توجه به نیاز ضروری و فوری مردم زلزله زده به سرویس های بهداشتی و حمام با موافقت وزارتخانه تعداد 67 کانکس سرویس بهداشتی و حمام برای این افراد فراهم شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: تاکنون از سوی تمامی دستگاه ها و کارکنان آن ها کمک هایی به مردم زلزله زده صورت گرفته که امیدواریم با مدیریت بحران مناسب بیش از آغاز سرما این افراد ساماندهی شوند.

در ادامه محمدنظری سرپرست دفتر نمایندگی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی با اشاره به آمار بیمه شده ی این صندوق در مناطق زلزله زده گفت: پنج هزار و 163 خانوار در ورزقان، 3 هزار و 593 خانوار در اهر و 3 هزارو 387 خانوار در هریس تحت پوشش صندوق بیمه های اجتماعی روستائیان و عشایر هستند که در این زمینه آمار قابل توجهی است.

سرپرست دفتر نمایندگی صندوق بیمه های اجتماعی استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان این صندوق می توانند با مراجعه به 11 کارگزاری این صندوق که در مناطق زلزله زده در شهرستان اهر، ورزقان و هریس مستقر هستند از مزایای مستمری ماهانه بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی کلی استفاده کنند.

گفتنی است: این کارگزاری ها در قالب دهیاری و تعاونی های تولید روستایی و عشایر در این شهرستان های مذکور فعالیت می کنند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار