اورژانس تخصصی قلب بیمارستان شهید مدرس امروز 13 شهریور با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسئولین بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل دکتر عبدالحمید باقری، رئیس بیمارستان مدرس در مراسم افتتاح اورژانس تخصصی قلب این بیمارستان افزود: افتتاح اورژانس تخصصی قلب در فاز یک برنامه های نوسازی و ساخت این بیمارستان قرار داشت که امروز با7 تخت مجزا، اکو و تست ورزش و تجهیزات لازم با هزینه بالغ بر 450 میلیون تومان با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

وی گفت: تجهیز و نوسازی اورژانس این بیمارستان به 13 تخت یک اتاق عمل سرپایی رادیولوژی و اتاق ایزوله در فاز 2 برنامه های این بیمارستان قرار دارد که تا 2 ماه آینده به طور رسمی افتتاح می شود.

باقری با بیان اینکه بخش جراحی قلب پست ICU نیز طی دو ماه آینده به بهره برداری می رسد عنوان کرد: روزانه 150 مراجعه به اورژانس این بیمارستان می شود که 47 درصد بیماران آن قلبی هستند که از ابتدا این بیماران تریاژ و جدا سازي می شوند و ظرف 6 تا 12 ساعت آزمایشات آنزیمی،  تست ورزش، و تشخیص نهایی صورت می گیرد.

باقری با تاکید بر اینکه از اول تیر ماه متخصص قلب مقیم در اورژانس به طور شبانه روزی حضور دارد اظهار داشت: این امر باعث شده که سرعت رسیدگی به بیماران قلبی و کیفیت درمان بسیار افزایش پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: روزانه 7 تا 10 عمل جراحی قلب در این بیمارستان انجام می شود و ماهی 5 تا 6 هزار مراجعه کننده به درمانگاه ها صورت می گیرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار