سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری کاشان از ساخت اقامتگاه گردشگری در مشهد اردهال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حسین یزدان مهر گفت: نخستین اقامتگاه گردشگری با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سال 90 با مساحتی بالغ بر 8000 متر مربع در مشهد اردهال احداث می شود.

وی ، هدف از احداث این اقامتگاه گردشگری در شهر زیارتی وگردشگری مشهد اردهال را با توجه به برگزاری هر ساله مراسم قا لی شویان در دومین جمعه مهرماه و حضور میلیونی گردشگران به این منطقه زیارتی حائز اهمیت دانست.

به گفته وی، اقامتگاه ها امروزه نقش مهمی در توسعه فعالیت های گردشگری ایفا می کنند و نقش اقامتگاه ها در صنعت گردشگری را در سه سطح اقتصاد گردشگری، توزیع ، پراکنش گردشگر در نقاط مختلف و ارائه فضاهای کالبدی مناسب بصورت ترکیب فضاهای سر بسته و روباز که چشم انداز دائمی مناسبی برای گردشگر ایجاد می کند عنوان کرد.

یزدانمهراظهار داشت: به منظور رفاه حال گردشگران و سهولت در امر ترافیک این اقامتگاه در فاصله 230 متری از حرم مطهر سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال احداث می شود.

وی، واحدهای خانوادگی ، سکوی چادر ،مدیریت و نگهبانی ، نمازخانه ، فضای بازی کودکان، زمین اسکیت، آبنما، فضای سبز، پارکینگ ،آلاچیق و مجموعه های بهداشتی را از جمله امکانات اقامتگاه گردشگری در مشهد اردهال برشمرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.