با ساخت شهرک گلشهر کاظمیه، شهر دیگری در کنار استان زنجان ساخته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندر زنجان گفت: چهار سال پیش در فازهای 5 تا 8 شهرک گلشهر کاظمیه از هیچ چیزی خبری نبود و درچهار فاز اول نیزکه مردم تا حدی ساکن شده بودند نبود امکاناتی نظیر آب، برق و مخابرات مشکل ایجاد کرده بود و هیچ کس برای ساخت و سازدرگلشهرکاظمیه رغبت نداشت و کسانی هم که دراین مناطق سکونت داشتند، پشیمان بودند.

رئوفی نژاد افزود: 2 سال کامل در همه جلسات با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی به تکمیل این شهرک اشاره شد و هم اکنون این شهرک یکی از بزرگترین شهرک‌های استان است که بالای 150 هزار نفردر آنجا ساکن خواهند شد .

وی با اشاره به اینکه در بحث عمران شهری و روستایی یکی از نیازهای جدی همواره بحث برق بوده است، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات ما در گرو اقدامات شرکت توزیع برق است و بنا به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این دولت، دولت تلاش است تا آخرین لحظه فرصت دولت دهم با حرکت شتابنده پروژه‌های خود را دنبال می‌کنیم تا در فرصت باقیمانده بتوانیم پاسخگوی کار خود باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز درادامه گفت: اردیبهشت ماه امسال 20 کیلومتر شبکه با اعتبار 4/1 میلیارد تومان در فاز 5 و 6 شهرک گلشهر کاظمیه احداث شده است که سعی داریم پرونده گلشهر را از باب تامین برق ببندیم تا شهروندان بتوانند به راحتی در اینجا سکونت و ساخت و ساز داشته باشند.

عادل کاظمی افزود: در شهر ارمغانخانه که ساخت و ساز اصولی نبود و بسیاری از ساختمان‌ها در مسیرعبورشبکه برق قرارگرفته بود 3 کیلومتر ازتوزیع برق را کابلی کردیم و هم اکنون در مرکز شهر شبکه فشار متوسط وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در شهر سلطانیه نیز با اعتبار 244 میلیون تومان شبکه برقی زیر زمینی با اتصال همیشه پایدار احداث شد و دربعضی مناطق شهرزنجان 280 میلیون تومان کابل‌های خود نگهدار احداث گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در فاز 5 شهرک گلشهر کاظمیه 3561 متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی، 9029 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، دو دستگاه پست برق به قدرت 400 مگاوات و بسترلازم جهت تامین برق 821 قطعه مسکونی فراهم خواهد شد./س

برچسب ها: شهر ، گلشهر ، جدید ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.