در نهم خرداد ماه سالجاری ماموران کلانتری 14 علوی از طریق تماس مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان یک فقره مرگ مشکوک در یکی از بیمارستانهای شهر قرار گرفتند.

سرهنگ رضا احمدی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در نهم خرداد ماه سالجاری ماموران کلانتری 14 علوی از طریق تماس مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان یک فقره مرگ مشکوک در یکی از بیمارستانهای شهر قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه ماموران با حضور در بیمارستان دریافتند که مقتوله زنی 47ساله به نام «سکینه» است که توسط خانواده اش به بیمارستان منتقل و علارغم تلاش پزشکان جان خود رااز دست می دهد بیان داشت: ار انجایی که هیچگونه اثار ضرب و شتم یا درگیری در بدن مقتوله مشهود نبود، جسد این زن میانسال برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان این سازمان علت فوت وی را فشار بر عناصرحیاتی گردن(خفه شدگی) را دانستند که با تایید قتل سکینه پرونده برای بررسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه این خبر افزود: ماموران در بررسی های اولیه ضمن بازدید از محل وقوع حادثه از خانواده مقتوله به خصوص شوهرش تحقیق کردند که  ماموران در جریان پرس وجو   به حالات روانی و اظهارات ضدونقیض شوهر سکینه 47 ساله  به نام «شکرخدا» مشکوک و نامبرده با هماهنگی مقام قضایی بازداشت شد.
سرهنگ احمدی با ببان اینکه "شکرخدا" در بازجویی های فنی و پلیسی و ارائه مدارک مستند به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اقرار کرد وانگیزه خود را درگیری با مقتوله به دلیل اختیار کردن زن دوم بیان کرد.  
وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است./ل
برچسب ها: زن دوم ، بهانه ، قتل ، همسر ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار