بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با راه اندازی بیمارستان صحرایی در این استان خدمات بهداشتی و درمانی را به صورت رایگان در اختیار مردم و بیماران نیازمند قرار داده است.

دکتر علیرضا فضلی مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در استان چهارمحال بختیاری پنجمین بیمارستان صحرایی بوده که در سال 91 نسبت به راه اندازی آن اقدام شده است.
 
وی افزود: این بیمارستان تا 17 شهریور 91 به صورت رایگان به بیماران نیازمند خدمات درمانی  جراحی ارائه می کند و متخصصان متعددی از جمله اطفال ، زنان، داخلی به همراه دیگر خدمات شامل آزمایشگاه را در بر می گیرد.
 
مدیر امور امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: پذیرش بیماران با اعزام پزشکان به روستاها برای غربالگری صورت پذیرفته و پس از انجام خدمات درمانی روی این بیماران در صورت نیاز به درمان بیشتر به متخصصان در بیمارستان های مجهز ارجاع داده می شوند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این بیمارستان صحرایی که از روز یکشنبه گذشته آغاز شده تا 17 شهریور 91 ادامه خواهد داشت تا در طول یک هفته برپایی این بیمارستان صحرایی بتوانیم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران نیازمند استان چهارمحال و بختیاری قدمی را برداشته باشیم./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.