فيلم‌هاي سينمايي "ضد گلوله" و "شور شيرين" ساخته شده در ژانر دفاع مقدس فروشي 520 ميليون توماني را براي خود رقم زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، فيلم سينمايي "شور شيرين" به كارگرداني "جواد اردكاني" كه 55 روز از نمايش آن مي‌گذرد همچنان مخاطبان خود را حفظ كرده است.
اين فيلم كه در ژانر سينماي دفاع مقدس ساخته و هم اكنون در حال اكران است به مقطعي كوتاه از زندگي شهيد كاوه مي‌پردازد.
نقش شهيد كاوه را حميدرضا عمارلو بازي مي‌كند كه گويا اين پسر جوان توانسته به خوبي از پس از اين نقش برآيد.
اردكاني كه ساخت فيلمي در ژانر دفاع مقدس براي او بسيار حائز اهميت است به خبرنگار ما اعلام كرده بود باز هم فيلم براي شهدا خواهم ساخت.
گرچه پيش‌تر گله شده بود كه مردم از فيلم‌هاي سينماي دفاع مقدس استقبال مي‌كنند اما همين فروش متوسط نيز نشان از اين مي‌دهد كه هنوز اين گونه فيلم‌ها در ميان مردم مخاطب دارد اين فيلم با داشتن 8 سالن سينمايي و فروش 1 ميليون و پانصد هزار توماني خود در روز گذشته  پس از 55 روز نمايش مجموع فروش خود را به 250 ميليون تومان رسانيد.
فيلم سينمايي "ضد گلوله" نيز ديگر فيلم در سينماي دفاع مقدس است كه كارگرداني جوان آن را به تصوير كشيده است.
"ضد گلوله" دومين فيلم "مصطفي كيايي" است كه در سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر خوش درخشيد.
اين فيلم كه از عيد فطر بر روي پرده‌هاي سينمايي رفته با داشتن 20سالن سينمايي و 19 روز نمايش و همچنين فروش 10 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست فروشي 280 ميليون توماني را براي خود رقم زند.
در اين فيلم بازيگراني چون مهدي هاشمي، ژاله صامتي، مسعود كرامتي و سعيد آقاخاني به ايفاي نقش پرداخته‌اند كه در خلاصه داستان اين فيلم آمده: در اواسط دهه 60 مردي ميانسال كه در اوج جنگ به قاچاق نوارهاي لس آنجلسي و ويدئويي مشغول است در اثر حادثه‌اي تصميم مي‌گيرد به جبهه برود.
فيلم‌سينمايي "ضد گلوله" به كارگرداني مصطفي كيايي و شور شيرين به كارگرداني جواد اردكاني دوفيلم سينمايي در ژانر سينماي دفاع مقدس هستند كه با داشتن 28 سالن سينمايي توانسته‌اند فروشي 520 ميليون توماني را براي اين سينما رقم زنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.