پزشک 85 ساله در سال ۲۰۰۸ برای یک پسر جوان ۱۸ ساله پس از مشاوره‌ای ده دقیقه‌ای دارویی کرده بود تا بیماری ذکر شده او را درمان کند اما این فرد پس از اطلاع از این موضوع دست به شکایت زد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یک پزشک استرالیایی برای آنکه همجنس‌گرایی یک پسر جوان ۱۸ ساله را ‌درمان کند، به او دارویی هورمونی تجویز کرد. این پزشک که با شکایت مراجعه‌کننده روبرو شد، اکنون جواز طبابت خود را از دست داده است.

کمیته‌ بررسی شکایات پزشکی و بهداشتی استرالیا روز چهارشنبه (۵ سپتامبر) جواز طبابت یک پزشک ۷۵ ساله را لغو کرد. این موضوع باعث خوشحالی گروههای همجنس گرا در غرب شده است چراکه آنها این اقدام شنیع را یک حق طبیعی برای همگان می دانند و اکنون این رای، مصداقی مهم برای آنهاست.

این پزشک در سال ۲۰۰۸ میلادی برای یک پسر جوان ۱۸ ساله پس از مشاوره‌ای ده دقیقه‌ای، تجویز دارویی کرده بود تا بیماری ذکر شده او را درمان کند ام این فرد پس از اطلاع از این موضوع دست به شکایت زد و در کمال تعجب کمیته پزشکی این کشور، اقدام به ابطال پروانه طبابت این پزشک کرد. این در حالی است که پزشک مذکور یک متخصص با تجربه محسوب می شود.

متاسفانه امروز پدیده همجنس گرایی در غرب به امری عادی بدل شده و روز به روز هم گسترش پیدا می کند در حالی که این موضوع باعث افزایش مشکلات اجتماعی و شیوع بیماری های مختلف در این جوامع شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار